سوابق اجرايي :
ـ
شرح وظايف و اختيارات :
1- بررسي نيازمنديهاي عمراني شهرها و روستاهاي شهرستان و تعيين اولويتهاي اجرايي آنها
2- هماهنگي با مديران دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان و ارائه نقطه نظرات كارشناسي دركميته برنامه ريزي شهرستان
3- جمع بندي پروژه هاي تصويب شده و ابلاغ آن به استانداري جهت مبادله موافقت نامه
4- ايجاد هماهنگي بين دستگاههاي اجرايي جهت تسهيل در اجراي پروژه هاي عمراني
5- نظارت مستمر بر نحوه اجراي پروژه هاي عمراني و گزارش بازديد به فرماندار و استانداري
6- نظارت بر برداشت مصالح از رودخانه ها و معادن شهرستان و جلوگيري از برداشت غيرقانوني
7-برگزاري دوره هاي آموزشي و مانور بمنظور ايجاد آمادگي براي ادارات شهرستان جهت پيشگيري و مقابله بموقع با حوادث طبيعي و غيرطبيعي
8-تشكيل كارگروه تأمين مسكن و پيگيري ويژه براي احداث مسكن جهت اقشار كم درآمد شهرستان
9- پاسخگويي به مراجعان و رسيدگي به مكاتبات اداري و مردمي
|