• حوزه هماهنگي و امور عمراني
  •  

    نام و نام خانوادگي

    سمت

     عکس

     

    كارشناس برنامه ريزي و امور عمراني

     

    سوابق اجرايي :

    ـ


     

    شرح وظايف و اختيارات :

    1- بررسي نيازمنديهاي عمراني شهرها و روستاهاي شهرستان و تعيين اولويتهاي اجرايي آنها

     2- هماهنگي با مديران دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان و ارائه نقطه نظرات كارشناسي دركميته برنامه ريزي  شهرستان

     3- جمع بندي پروژه هاي تصويب شده و ابلاغ آن به استانداري جهت مبادله موافقت نامه

     4- ايجاد هماهنگي بين دستگاههاي اجرايي جهت تسهيل در اجراي پروژه هاي عمراني

     5- نظارت مستمر بر نحوه اجراي پروژه هاي عمراني و گزارش بازديد به فرماندار و استانداري

     6- نظارت بر برداشت مصالح از رودخانه ها و معادن شهرستان و جلوگيري از برداشت غيرقانوني

     7-برگزاري دوره هاي آموزشي و مانور بمنظور ايجاد آمادگي براي ادارات شهرستان جهت  پيشگيري و مقابله بموقع با حوادث طبيعي و غيرطبيعي

     8-تشكيل كارگروه تأمين مسكن و پيگيري ويژه براي احداث مسكن جهت اقشار كم درآمد شهرستان

     9- پاسخگويي به مراجعان و رسيدگي به مكاتبات اداري و مردمي